Kirjasto ja Iitti-piste muuttaa

Iitin kirjasto muuttaa väistötiloihin uudelle kunnantalolle (Rautatienkatu 20, 47400 Kausala) 25.3.–7.4. välisenä aikana peruskorjauksen vuoksi. Muuton aikana kirjasto on suljettuna. Iitti-piste palvelee 25.3.-5.4 2024 välisenä aikana vanhalla kunnantalolla osoitteessa Rautatienkatu 22, 47400 Kausala (2.krs. tekninen toimisto), ma, ke-pe klo 9.00–16.00 ja ti klo 9.00–17.00.

8.4.2024 alkaen Iitti-piste palvelee uudella kunnantalolla osoitteessa Rautatienkatu 20, 47400 Kausala (ent. Monitori), ma -ke klo 9.00–19.00 ja to-pe klo 9.00–16.00.

Väistötiloissa kirjaston aukioloaikoihin tulee muutoksia. Kirjasto on jatkossa auki ma-ke klo 10.00–19.00 ja to-pe klo 10.00–16.00. Omatoimiaika arkipäiväisin on klo 8–10. Iltaisin ei ole omatoimiaikaa.
Peruskorjaus kestää vuoden ja valmistunee kesällä 2025.

Kaikkiin kirjastosta lainattaviin ja varattuihin kirjoihin, lehtiin, DVD- ja Blu-ray-levyihin sekä peleihin on kahden kuukauden laina-aika 18.3.–13.5. Lauantaista 17.2. lähtien kaikkien lainojen eräpäivä on 13.5. Pidennettyyn laina-aikaan kuuluvat myös pikalainat. Lainat voi halutessaan palauttaa aiemmin. Maaliskuussa alkaa lainauskampanja, jossa kannustamme asiakkaita lainaamaan niin paljon kirjoja, kun halutaan ja jaksetaan kantaa. Huomio, että kerralla voi olla korkeintaan 100 lainaa. Osallistuminen lainauskampanjaan auttaa samalla kirjaston muutossa.

Jaa sivu eteenpäin

Muita tiedotteita